השירות הנפוץ ביותר של חברות הובלה בכל רחבי הארץ הוא שירות הובלת דירה. אנשים רבים עוברים ממקום למקום, מעיר לעיר, מעיר למושב, מהמושב לעיר, מדירה גדולה לדירה קטנה או מדירה קטנה לדירה גדולה יותר. הכול תלוי בצורה ובאילוצים השונים של המשפחה. כאשר מדובר בזוגות הצעירים המעברים הם אפילו שכיחים יותר שכן קל יותר לעשות שינויים בחיים וכן בגילאים אלו מאופיין שהזוגות גרים בשכירות ולא בדירה בבעלותם.
מחפשים חברת הובלת דירה מקצועית  ובמחיר הוגן? בעזרת הפורטל תוכלו לקבל הנחות משמעותיות בהזמנת מוביל לדירה בכל חלקי הארץ.

שירותי הובלת דירה במחיר חסכוני של עד 40% פחות ממחיר הובלה רגילה

בכל ענף ולכל חברה יש את שיטות העבודה שלה, כוח אדם שלה, השירותים שהיא מציעה והמחירים שהיא מספקת. ייתכן כי בשתי חברות שונות תקבלו את אותו שירות בדיוק כאשר אחת תגבה מכם מחיר כפול מהשנייה. אצלנו תוכלו למצוא מחירים אטרקטיביים במיוחד לשירותי הובלת דירה אשר יחסכו לכם עד 40% מעלות ההובלה.

הובלת דירה

שירותים נוספים המשלימים את שירותי הובלת דירה:

  • תוכלו ליהנות משירותי הובלה עם מנוף לצרכים מיוחדים ומקומות גבוהים.
  • תוכלו לבצע הובלות קטנות אם יש לכם מעט רהיטים שתרצו להוביל ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.
  • תוכלו לבצע הובלות מהיום למחר במקרה הצורך.
  • החברה מספקת גם שירותי הובלות בשבת לאלה שאין להם זמן במהלך השבוע לבצע את ההובלה.
  • במקרה של הובלות גדולות במיוחד לכמות גדולה מאוד של סחורה יש לעדכן את חברת ההובלות להגעת משאית גדולה יותר וכוח אדם מוגבר לביצוע העבודה.

שירותי ההובלה השונים אותם תוכלו למצוא בפורטל ההובלות:

  • שירותי הובלת דירה בכל רחבי הארץ
  • הובלת דירת חדר, הובלת דירה 2 חדשים +
  • הובלות תכולה דירה לבתים פרטיים
  • שירותי הובלה מתקדמים לבעלי עסקים ולמשרדים.
  • אריזה מקצועית של תכולת הדירה ואופציה לאחסנה
  • פירוק והרכבה של רהיטים
  • הובלה לפריטים יחידים ( הובלות קטנות , הובלת פסנתרים וכ'ו)
  • הובלת תכולה חריגה
  • הובלה עם מנוף למבנים גבוהים

לייעוץ חינם בתחום ההובלה פנו אלינו ונשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר ולחסוך לכם כמה שיותר כסף להובלה הקרובה!

שירות הובלת דירה בצפון 24 שעות
מעבר דירה זה יום לא פשוט. אתם נתונים להרבה מאוד לחצים ודאגות. מצד אחד בתקווה שהכל יעבור חלק, מצד שני לחוצים לא לשכוח כלום. הדירה ממנו אתם עוברים בכל זאת מסמלת משהו עבורכם, תקופה יפה ונחמדה, גם אם זו דירה מושכרת או דירה השייכת לכם, אי ספק -הרגשות פועלים יחד אתכם במהלך היום. ובנוסף לכל האמוצוית הנפשיות האלו, זה בהחלט יום מעייף, מפרקים בית אחד, בונים בית אחר. לא קל ומעייף מאוד. כל מבול הצרות האלה מחזק את הרצון העובדים שלנו בהובלות בצפון לספק לכם שירות טוב יותר. כזה שירות הובלות בצפון שיכניס אתכם לבית החדש שלכם בחיוך גדול.

אז האמת שלא נוכל לסייע ברגשות ובלחצים, בכל זאת זה מובן. מה שכן נוכל, הוא לסייע בהובלת דירה בצפון באופן מקצועי ומושלם.

אז איך זה הולך ?

מעבר דירה בצפון, בעזרתנו זה לא כזה נורא. צוות מובילים מקצועי מטעמנו שלו ניסיון משמעותי בתחום, יצור עמכם קשר ויקבע יום לתיאום בדיקת הובלת דירה בצפון מהישנה לחדשה. אנחנו נבדוק את כל העניינים הטעמים ונצפה יחד את הקשיים שיכולים להפתיע אותנו באותו יום. יחד נגיע להחלטה בדיוק איזה סוג הובלה מתאימה לכם, לפי גודל וכמות הציוד, מרחק המעבר, הבניין הפיזי ממנו אנחנו עוברים ואליו אנו נכנסים. ועוד. לאחר סיום בדיקות הצוות אנחנו נקבע יום ושעה למעבר הדירה בצפון המיוחל כ"כ.

בעת הובלת דירה בצפון אנו נגיע בשעה המדויקת. כי בכל זאת השירות שלנו מעל הכל. נחנה את המשאית ונתחיל במעבר. כמו כן, אנחנו מבצעים את מעבר הדירה והובלת התכולה בצורה מקצועית ע״י ניילון מקצועי ועטיפת הרהיטים והחפצים הזקוקים לזה.

עבודות פירוק הרהיטים הגדולים יעשו בידי נגר מקצועי מטעמנו כמו גם הרכבתם.
בסיום המעבר לאחר שהעמסנו ופרקנו את תכולת הדירה. נשמח לעמוד לרשותכם בכל צורך.

כמו כן, אנחנו מבצעים שירות הובלת דירה בחיפה ובקריות. כחלק משירותי ההובלות שלנו בכל הצפון, חיפה היא מוקד מרכזי להגירה חיובית, ומדי שנה אנו מבצעים מאות הובלות דירה בחיפה ובקריות.

הובלת דירה בצפון הארץ זה אנחנו. שירותי מעבר דירה בצפון באופן מקצועי ואמין. היכולת שלנו להניק לכם שירות הובלת דירה בצפון באופן מקצועי היא ההצלחה שלכם.